دانشکده مهندسی پلیمر - اخبار

 "هفتمین کنفرانس بین المللی مواد کامپوزیتی: ساخت، خواص و کاربرد" در تاریخ 3 و 4 دی ماه 1399 توسط دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی سهند به صورت مشترک با دانشگاه های علم و صنعت ایران و ریرسون کانادا، به صورت مجازی برگزار گردید.

 تاريخ: 10/10/99

 

 
"هفتمین کنفرانس بین المللی مواد کامپوزیتی: ساخت، خواص و کاربرد" در تاریخ 3 و 4 دی ماه  1399

.توسط دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی سهند به صورت مشترک با دانشگاه های علم و صنعت ایران و ریرسون کانادا، به صورت مجازی برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی سهند،در این کنفرانس از کل مقالات دریافت شده در چهار محور اعلامی، در مجموع حدود 120 مقاله پس از داوری تخصصی مورد پذیرش قرار گرفت. بر اساس نظر کمیته علمی این مقالات در سه بخش مقالات دعوتی، مقالات ارائه برخط و مقالات با ارائه غیر برخط در نظر گرفته شدند.

براساس برنامه ریزی صورت گرفته از سه نفر از اساتید مبرز در این حوزه به عنوان سخنران  Planery Lecture از کشورهای کانادا و بریتانیا و همچنین از پنج نفر از اساتید بنام از کشور جمهوری اسلامی ایران به عنوان سخنران کلیدی به ایراد سخنرانی پرداختند. یک نفر از همکاران صنعت نیز که حامی مالی کنفرانس بود به عنوان سخنران کلیدی صنعتی دعوت گردید.
از مجموع مقالات دریافتی هم 16 سخنرانی در قالب Invited Talks و 24 سخنرانی در قالب OnlineTalks به ارائه برخط مقالات خود پرداختند. مابقی مقالات نیز به صورت فایلهای سخنرانی ضبط شده در قالب Ofline Talks در وب سایت کنفرانس برای استفاده عموم شرکت کنندگان و مراجعان قرار گرفت.
 در طی دو روز برگزاری این کنفرانس تخصصی استقبال خوبی از طرف شرکت کنندگان و مستعمین آزاد از سخنرانیها بعمل آمد و در مجموع بازخورد خوبی از انها در این زمینه گرفته شد. در پایان نیز به دو مقاله برتر کنفرانس از طرف حامی صنعتی کنفرانس جوایزی اهدا و نکته نظرات سازنده شرکت کنندگان برای برگزاری هر چه بهتر آن در اینده ارائه گردید.
نکته حائز اهمیت این است که با توجه به زحماتی که دبیر محترم علمی کنفرانس جناب آقای دکتر پورعباس در طی برنامه ریزی و برگزاری این کنفرانس متحمل شدند و همچنین همدلی و همکاری بسیار خوبی که همکاران دانشکده مهندسی پلیمر در طی برگزاری آن نشان دادند، از طرف بنیان گذاران این کنفرانس دانشگاه صنعتی سهند و دانشکده مهندسی پلیمر به صورت دائمی به عنوان همکار مشترک برگزاری این رویداد مهم بین المللی در زمینه کامپوزیت انتخاب شدند.

خاطر نشان می سازد همایش ملی پلیمر ایران (همپا 1400) با همکاری انجمن پلیمر ایران در سال 1400 در دانشکده مهندسی پلیمر دانشگاه صنعتی سهند برگزار خواهد شد.
 


 درج در سايت توسط : IT